Klantenservice

Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We waarderen persoonlijk contact met onze klanten.

Mochten er om wat voor reden dan ook problemen zijn met de verwerking van uw betaling, of als u uw betalingsmethode wilt bijwerken of aanpassen, log dan in op uw account door op Mijn Account te klikken op FreshPlants. Ga aan de hand van uw factuurnummer naar uw bestelling en klik op Nu betalen.

Bij vragen over uw bestelling of indien u een klacht heeft, kunt u altijd een bericht voor ons achterlaten via het contactformulier onderaan deze pagina. Dit is de meest efficiënte manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die u via het formulier stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van uw account.

Heeft u een klacht en bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Bent u nog geen klant van ons?
Ook dan is het contactformulier de makkelijkste manier om met ons in contact te komen. We beantwoorden berichten doorgaans binnen 24 uur. U kunt ook met ons appen op nummer: +31622532819

Heeft u een zakelijke vraag? Mailt u ons dan svp op info@freshplants.nl 
(vragen over bestellingen kunnen we niet in behandeling nemen via dit email adres)

Contactformulier
* Verplichte velden